1/2/09

COMENÇO L'AVENTURA...

Bona nit a tothom! Avui comença la "meva aventura" gràcies a un curs que fa poc he encetat que tracta de l'ús dels blocs com a recurs educatiu.
Després de pensar (i repensar-ho molt) he decidit fer nèixer el meu bloc amb l'objectiu de recollir materials, activitats, pensaments, emocions, reflexions.., que diàriament omplen les nostres aules i fer-los arribar, fins i tot, als indrets on no arriben les paraules.
Aquesta eina ens proporciona comunicar-nos sense límits. Aprofitem-la!!

Fins aviat!!

3 comentaris:

Angels ha dit...

Enhorabona Sandra.
Segur que el material del teu blogs arriba als indrets on arriben les paraules i segurament més enllà.
Fins prest
àngels

Estrella ha dit...

Hola, sempre m'agrada que la gent inicie nous reptes, per això et done el meu suport. Ja em va parèixer interessant "el racó de les paraules" i el vaig enllaçar al meu bloc i ara també ho faré amb aquest. Quan vulgues pots visitar-me a: http://ideesmagistrals.blogspot.com/

Una abraçada i sort amb el teu nou projecte ;)

Compartim ha dit...

Moltes gràcies, Estrella!
Espero poder anar aportant cosetes als 2 blocs...S'acumula la feina! Ja coneixia el teu bloc (m'agrada molt!) i, ara ja l'he enllaçat també amb el meu...Estem "connectades". Aquí em tens per qualsevol cosa.
Fins aviat!!!