6/2/09

ART A EDUCACIÓ INFANTIL

"Bussejant" per internet he topat amb aquesta web fantàstica. A mi, que m'agrada molt l'art i, de vegades m'he trobat sense "eines" per poder-lo treballar amb els infants he trobat un "filó" creatiu en aquesta pàgina.
Apart de trobar una sèrie d'experiències relacionades amb l'art a E.Infantil (portades a terme pels nens i nenes de segon cicle d'Educació Infantil, en el CEIP Josep Pallach de Figueres) hi trobareu, un espai "per saber més" on trobareu la biografia del artista, curiositats, webs i bibliografia per ampliar la nostra pràctica.

Us recomano que la visiteu, val la pena i no només per fer activitats a E. Infantil. Crec que algunes de les activitats que mostra es poden fer també a primària (amb petites modificacions).

Fins aviat!

1 comentari:

Estrella ha dit...

M'encanta aquesta web!!! La trobe molt interessant, molt pràctica, molt instructiva, molt... tooot. Jo també la recomane a tothom i ja l'he enllaçat al meu bloc, com no?

Moltes gràcies per descobrir aquest espai i continua bussejant així per internet!!